検索結果
-
Nintendo on Tuesday said it will announce the successor to its flagship Switch this fiscal year, after the company forecast a sharp drop in profit as it predicts fewer sales of its ageing console. The new Switch will be announced in the fiscal year ended March 2025, according to a Google-translated post on X from the company which quotes Nintendo President Shuntaro Furukawa. The firm added that there would be no details about the new console at the upcoming Nintendo Direct event in June. The comments come after Nintendo reported financial results for the fiscal fourth quarter and full year ended March 2024.(CNBC) 任天堂は火曜日、今期は老朽化したゲーム機の売り上げ減少が見込まれることから利益が急減するとの見通しを受け、主力製品であるスイッチの後継機を今年度中に発表すると発表した。 任天堂の古川俊太郎社長の言葉を引用した同社のXへのグーグル翻訳投稿によると、新型スイッチは2025年3月期に発表される予定。同社は、6月に予定されているニンテンドーダイレクトイベントでは新型ゲーム機についての詳細は明かさないと付け加えた。このコメントは、任天堂が2024年3月期第4四半期および通期の決算を発表した後に出された。(Google翻訳)
-
-
2022/11/9記事によると、ソニーはエッジAI(人工知能)センシングプラットフォーム「AITRIOS」活用したエッジAIシステム開発等支援サービス(有償)を始めると報じています。 *現状は海外のAIカメラデバイスが1件登録されているのみ。 これに加えて、知名度の高いRaspberry Pi+IMX500搭載カメラが供給されることで、AITRIOS有償サービスを受けるデベロッパー企業が増加すると共に、IMX500拡販につなげるのがソニーの狙いでしょう。 *ソニーとIoT開発契約を有するJIG=SAWとしては、間接的(ステルス)なが ら、新サービスIoT-OPS拡大の機会になる。 ・・・・・・ 記事抜粋 ソニーセミコンダクタソリューションズ(SSS)は2022年11月9日、エッジAI(人工知能)センシングプラットフォーム「AITRIOS(アイトリオス)」を活用して、パートナー企業のシステム開発と運用を支援する有償サービス「Console Developer Edition(コンソール デベロッパーエディション)」の提供を始めると発表した。 まずは日本市場からスタートし、今後は日本以外の市場でも順次展開していく予定である。・・・・・・ AITRIOSは、アプリケーションやソフトウェアの開発、システムへの実装を比較的容易に行うための開発環境やマーケットプレース、クラウドサービスなどを集約した法人向けプラットフォーム。 このプラットフォームを活用することで、AIカメラなどエッジデバイスを活用したセンシングソリューションの開発や導入を、効率よく行うことができるという。 「ソニー、AITRIOSを活用した有償サービスを開始」 EE Times Japan 2022/11/14 h ttps://eetimes.itmedia.co.jp/ee/articles/2211/14/news047.html
LukeFZ 0.10.3 F…
2024/05/12 11:13
LukeFZ 0.10.3 FSR2FSR3.asi は 12,838KB 0.10.3:changelog.txt - Make Resolution and Sharpness overrides also apply to `use_game_upscaling` and `replace_dlss_fg`. Now these settings will also work with DLSS and XeSS in these modes. As XeSS does not come with a normal sharpening pass, this is implemented using a custom CAS pass after upscaling is performed. - Added a log message stating if and which functions a game calls that may allow for the use of resolution overrides. Only really applies to FSR/XeSS, as most/all games using DLSS support resolution overrides - Blacklist reactive mask in Horizon: Zero Dawn Improves image quality when using any mode that upscales using FSR. - Added a `default-fsr2fsr3.config.toml` to the common files which has explanations for each config setting. - Added a `disable_console` config setting that disables the console on startup. This is only meant for handheld users, as it makes checking the log at runtime more difficult.